جمعیت هلال احمر استان سمنان

فرآیند انجام کار و ارائه خدمت 

جهت مددجویان متقاضی مساعدت

مراجعه کننده محترم ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی، جهت تسریع در انجام تقاضای شما خواهشمند است به اتاق 108 واقع در طبقه اول ساختمان دست راست (شماره2) معاونت داوطلبان مراجعه فرمایید. با تشکر


 
مراجعه کننده محترم:
با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در راستای مساعدت به محرومان جامعه، معاونت داوطلبان این جمعیت افتخار دارد به نیازمندان محروم خدمات معیشتی _ درمانی و موردی ارائه نماید.
مددجویان عزیز پس از مراجعه و تشکیل پرونده در صورت داشتن استحقاق می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.
ساعت مراجعه همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ به جز ایام تعطیل می باشد. پنجشنبه ها تا ساعت ۱۳ و ۳۰
زمان تشکیل پرونده در صورت کامل بودن مدارک بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد.
زمان ارائه خدمت با توجه به مقررات امور مالی بین یک هفته تا یک ماه می باشد.
بابت ارائه خدمت به مددجویان هیچ گونه هزینه ای از مراجعه کننده دریافت نمی گردد.
در صورت داشتن هرگونه انتقاد شکایت و یا پیشنهاد به واحد رسیدگی به شکایات جمعیت واقع در ساختمان مدیریت طبقه اول واحد بازرسی شکایات مراجعه فرمایید.
شماره مستقیم معاونت داوطلبان: 33453709 شماره مستقیم واحد رسیدگی به شکایات: 33458182

 

گردش کار ارائه خدمت:
1- حضور مددجو و راهنمایی به معاونت داوطلبان
2- ارائه مدرک لازم مدارک لازم جهت تشکیل پرونده توسط مددجو
3- تشکیل پرونده
4- انجام امور اداری مربوط به پرونده توسط کارشناسان معاونت
5- پایانکار و ارائه توضیحات لازم به مددجو از نحوه ادامه ارائه خدمت
6- تکمیل فرم نظرسنجی توسط مددجو در صورت تمایل
7- بازگشت مددجو
8- تشکیل کمیته حمایتی و مصوب شدن مقدار و چگونگی خدمت
9- نحوه تکمیل پرونده مددجو و ارجاع به امور مالی
10- اطلاع رسانی تلفنی به مددجو
کمیته صیانت از حقوق شهروندی و حمایت از مصرف کننده